Turcja, Turcja Egejska, Fethiye
Hotel Malhun
Atuty hotelu
KATEGORIA:
3*
REGION:
Fethiye
OPIS:
hotel:
lokalizacja:
5 km od centrum Fethiye, 30 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 6400 m2.
kategoria organizatora:
3*
kategoria lokalna:
3*
opis hotelu:
Data otwarcia:
1987 r. Odnowiony w 2019 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), baseny odkryte (2).
rabaty i zniżki:
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
internet:
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
plaża:
Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą.Płatne: parasole, leżaki.
pokoje:
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 4, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje ekonomiczne dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie:
- restauracja główna, restauracje a la carte/bar
śniadanie:
- śniadanie (08:00-10:00) serwowane w restauracji głównej
śniadanie i obiadokolacja:
- śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (20:00-21:30) serwowane w restauracji głównej Restauracje a la carte - płatna, wymagana rezerwacja. - MALHUN BAR śródziemnomorska
aktywnie i animacyjnie:
w cenie:
- tenis stołowy - rzutki - bilard
płatne:
- centrum SPA - masaż - sauna - łaźnia turecka
dodatkowe informacje:
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 100 M2 MAX 25 GOŚCI - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - NIE - Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ, KTÓRY WYKAZUJE OBJAWY ZOSTAJE ZABRANY DO SWOJEGO POKOJU. MIEJSCA GDZIE PRZEBYWAŁ ZOSTAJĄ ZDEZYNFEKOWANE. PERSONEL INFORMUJE O FAKCIE ODPOWIEDNIE SŁUŻBY. ZAPEWNIONA JEST KONTROLA LEKARZA. ZGODNIE ZE STANEM ZDROWIA PODEJRZANY KIEROWANY JEST DO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W PRZYPADKU ZAUWAŻENIA OBJAWÓW U GOŚCIA PERSONEL INFORMUJE O TYM KIEROWNIKA ZESPOŁU PANDEMICZNEGO, KTÓRY KOMUNIKUJE SIĘ Z LEKARZEM. POWIADAMIA SIĘ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY ZDROWIA, A GOŚĆ ZOSTAJE ODIZOLOWANY
Aktualizacja opisu:
07.12.2020 12:25
usługi dostępne w hotelu:
Wi-Fi Przy plaży SPA Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe
Galeria: Hotel Malhun - zdjęcia organizatora
Galeria: zdjęcia okolicy
Turcja, Fethiye - prognoza pogody
- 23°C
- opady:
- brak
- zachmurzenie:
- brak
- wilgotność:
- 46%
- widoczność:
- 10 km
- ciśnienie:
- 1019hPa
- wiatr:
13 km/h
- wsch. słońca:
- 06:40
- zach. słońca:
- 17:54
- min.11°C max.19°C
- opady:
- brak
- wiatr:
13 km/h
- wsch. słońca:
- 06:39
- zach. słońca:
- 17:55
- min.10°C max.18°C
- opady:
- brak
- wiatr:
12 km/h
- wsch. słońca:
- 06:38
- zach. słońca:
- 17:56
- min.10°C max.18°C
- opady:
- brak
- wiatr:
10 km/h
- wsch. słońca:
- 06:36
- zach. słońca:
- 17:57
- min.10°C max.18°C
- opady:
- brak
- wiatr:
10 km/h
- wsch. słońca:
- 06:35
- zach. słońca:
- 17:57
Fethiye - klimat w Turcja
Podobne oferty, które mogą Cię zainteresować...

FOREVER CLUB 2 osoby, 12.10-15.10, 3 dni wylot z KATOWICE

Hotel Club Blue Dreams 2 osoby, 14.10-17.10, 3 dni wylot z KATOWICE

Justiniano Club Park Conti 2 osoby, 21.04-24.04, 3 dni wylot z KATOWICE

Hotel Acar 1 osoby, 30.04-05.05, 5 dni wylot z Katowice
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Zamówienie wstępne”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Travelplanet.pl S.A.

od 2001 roku

ponad 1 000 000 klientów